حسن فتحی «زمانه» را تمام کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حسن فتحی «زمانه» را تمام کرد
نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391
بازدید : 183
نویسنده : p&p

 

عوامل سازنده‌ی سریال «زمانه» در حال حاضر مشغول تصویربرداری بخش‌های پایانی این سریال هستند و تصویربرداری سریال حسن فتحی تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.


 

عکس های سریال زمانه ,بازیگران سریال زمانه, www.jazzaab.ir
 
بر اساس این گزارش، سکانس‌های فینال سریال تلویزیونی «زمانه» در حال حاضر در لوکیشنی در تهران تصویربرداری می‌شود و بخش‌های باقیمانده از این سریال هم در همین شهر پیگیری می‌شود.
 
عکس های سریال زمانه ,بازیگران سریال زمانه, www.jazzaab.ir
 

«زمانه» داستانی است درباره‌ی قضاوت، تاوان و بخشش‌؛ داستان آدم‌هایی که دیگران را در معرض قضاوت قرار می‌دهند و باید تاوان سنگین برایش بپردازند.

این سریال بیش از 20 بازیگر اصلی دارد؛ حمید گودرزی‌، حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی‌، پریناز ایزدیار‌، هومن برق نورد،‌ شهرام قائدی‌، رویا میرعلمی، حسین مهری‌، آیدا فقیه‌زاده‌، تبسم هاشمی‌، فریبا متخصص‌، معصومه آقاجانی‌، ویدا جوان‌، صبا آقاجانی‌، حشمت آرمیده‌ و بهنام قربانی بازیگران این سریال هستند که برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.

 

عکس های سریال زمانه ,بازیگران سریال زمانه, www.jazzaab.ir
 
این مجموعه تلویزیونی در حوزه‌ی آثار اجتماعی در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای‌، بر اساس فیلمنامه مشترکی از کاظمی‌پور، جلالی و تشکری،‌ در تهران کلید خورد و از اواخر آذر ماه به روی آنتن رفت. پخش این سریال تا پایان هفته اول اسفند ماه ادامه دارد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران و جهان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: